İzleyiciler

2 Nisan 2011 Cumartesi

Ebru Gündeş elbiselerini satıyor..

Ebru Gündeş sahne kıyafetlerini satıyor.Ödediğiniz parayı da sizin dilediğiniz bir hayır kuruluşuna bağışlıyor.Elbiselerin çoğu Vakko,Roberto Cavalli,Oscar de la rante,Alexhandr McQueen,Nur Yerlitaş ve özel dikimlerden oluşuyor.Ebru Gündeş olayı şöyle anlatıyor:
Nedense özellikle son yıllarda bir türlü atmaya kıyamıyordum sahne kıyafetlerimi :) Geçen yıllar anıları ve yaşanmışlıkları daha kıymetli hale getirmişti herhalde benim için; sanırım yaşlanıyorum :) Baktım da; ne konserdi yaa, ne güzel işti ya da albümümün ilk konseriydi diye eskileri artık daha fazla konuşmaya başladığım günle; kostümlerini saklamaya başladığım gün aynı tarihlere denk geliyor :)

Ve bir gün bir dernekten “giymekten çok hoşlandığım bir kıyafetinizi bize bağışlar mısınız” diye teklif gelip, kıyafetimin de o proje de satılan en pahalı parça olduğunu söylediklerinde aldığımın hazzın anılarımdan daha büyük olduğunu gördüm…Sonra bir tane daha, bir tane daha derken evet dedim bunun da bir anlamı olmalı... Bütün kıyafetler çıkartıldı ortaya, hepsiyle vedalaşırken yepyeni bir amaca hizmet edecek olmalarının tarifsiz keyfi yaşandı ve şimdi de bunu sizlerle paylaşmak ve sizin de aynı keyfi almanızı arzu ediyorum...
Çok konserler verdim, kendimce ve gücümün yettiğince birçok oluşum ve projede yer almaya çalıştım vakıflar yararına; bilinen, bilinmeyen... Şimdide tamamen bizim var ettiğimiz ve bizim devamlılığını sizlerle sağlayabileceğimiz bir yardım sitesi açtık... İşimi yapıp bana ekmeğimi kazandıran sahne kostümlerim benim ardından, sayenizde ve arzu ettiğiniz bir kuruma daha; belki bir somun ekmek, belki aş belki kitap, belki eğitim, belki ilaç olarak geri dönecek... Oturduğunuz yerden birilerinin yüzünü güldüreceksiniz emin olabilirsiniz, biz sadece vesile olacağız...
Hadi yapalım o zaman dediğimiz andan itibaren de kimin kapısını çaldıysak herkes bizi o kadar sıcak karşıladı ve yardım için o kadar uğraştılar ki. Hem de hiçbir karşılık beklemeden. İnternet Sitemizin kurulması lazımdı sunum için; H2B İnternet Teknolojileri, "hazır bilin" dedi. Site için görseller gerekliydi, Zeynel Abidin Ağgül "yeter ki bir katkım olsun kıyafetleri gönderin" dedi, lojistik ne olacak dedik kıyafetlerin size ulaşması için Aras Kargo, "ellerinde bilin" dedi. Akmerkez "o zaman bizde mekanımızı bu özel kıyafetleri sergilemeniz için açalım" diyerek desteğini ortaya koydu... Sonra bir gün Beyaz Show a gittim ilk işi siteyi sormak oldu ve biz de varız dedi Beyazıt Öztürk, Necati Şaşmaz, Gürkan Uygun, Musa Uzunlar "Bizim kıyafetlerimiz ne güne duruyor onları da bu amaç için kullanın lütfen" dediler... Yürek böyle bir şey dedirttiler... İyi ki varsınız... Herkes onlar kadar duyarlı olur inşallah...

İnanın bunu paylaşabiliyor, şu an şu yazıyı okuyor bile olmanız çok güzel... Bu gün olmasa yarın... Mutlaka bir gün bir şekilde bu siteyle yolunuz kesişecek demektir bu...
Siz de iyi ki varsınız... Sonsuz teşekkürler...
Ben bunları çok beğendim mesela :)

özel dikim

Abs

Tadashi Shoji-Artık yokkk:))

Burdan kıyafetlere ulaşabilirsiniz :
http://www.ebrugundessatiyor.com/koleksiyon

1 yorum:

  1. tadashi shoji cok güzel bir elbise banada bitane ayirirmisiniz tskler bayiliyorum kiyafetlerinize

    YanıtlaSil