İzleyiciler

21 Şubat 2011 Pazartesi

21.02.2011

  • Butigo hediyelerle açılıyor :)
3 şanslı kişi bir yıllık tam 12 çift ayakkabı ya da 12 çantasını kazanıcak :)
Kazanmak için tek yapman gereken,internet sitesine mailini bırakıp arkadaşlarınla paylaşmak ve en çok arkadaşını getiren ilk 3 kişiden biri olmak. http://www.butigo.com/?refby=43497


  • Haftaya vizyona giricek olan Black Swan filminin sponsoru Swarovskii :)Natalie Portman Oscar'ı kaptı gibi :)

  • En beğenilenler çok beğenilenler de şöyle :)
minik Burberry fanlarıı :)



louis vuitton ve devekuşu konseptii:)




tabe kıyamet'in yeni koleksiyonu Paris çekimi kamera arkasıı :)




                                                        kırmızııı içeren herşeyyyy :)

bu benim doğum günü pastamdı (coccolat pasta)

                                         
bu da coccolat pasta :) alice harikalar diyarında :)




Swarovski ve Cola :)




bide böyle olsalar :)

çok şirin bunlarda :)
bun design :)



 kese kağıdından Chanel çanta :)Mc donald's patatesine farklı bi bakış :)


ve legollarrr :)
 Yazılı tırnaklar için şöyle :)Yani Burcu şöyle yapmış;
önce tek kat açık renk oje sürüyosun ben rakı beyazı kullandım ve kuramasını bekliyosun
       kuruduktan sonra kolonya ya da alkolle tırnağını ıslatıp kurumadan gazete kağıdını yapıştırp üstüne yazıların çıkmasını sağlıyosun..
       sonra üzerine bir kat şeffaf ya da ben yine rakı beyazı kullandım oje sürüyorsun
bu da son fotoğraf :)

Not:Hakan'a ,Burcu'ya,Lucca'ya ve Coccolat'a teşekkürlerr :)

8 yorum:

  1. güzel kareler.. :))

    bu arada blog sahibesini ve herkesi bloğuma beklerim.. :))

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. yazılı tırnak fikri muhteşem :)

    YanıtlaSil
  3. çok eğlenceli olmuşşşş :))teşekkürleerrr :))

    YanıtlaSil
  4. hepinize teşekkür ederim :)yazılı tırnak fikrini blog için benimle paylaşan Burcu'ya tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. ben yayınladığı için rüya'ya teşekkür ederim ((=

    YanıtlaSil
  6. baskılı tırnak..ilk fırsatta denemeyi düşünüyorum:)

    http://thebeehivee.blogspot.com buralara da beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. hemen dıyorumkı
    blogumdakı lego tasarımlarımıda tam bu konuya uygun olmuş:)

    YanıtlaSil