İzleyiciler

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Ben bu yaz bembeyazz :)

Aslında herşey başlığın aksine rengarenk  :)
Zara çekiminde aşık olduğum Colour Block ayakkabılar-200tl

http://www.incetopuk.com/ da tasarladım aşağıdakini :)

Melissa Plastic Dreams :)155tl


                                  Gisele Büdchen İpanema butterfly sandaletleri şuan indirimden 25tlye alabiliyorsunuz :)

                                Charlotte Olympia'lar bütün Hollywood'un gözdesi özellikle Emma Watson takıntılı olduğunu her yerde söylüyor :)

                                                     Esc yüzük ve küpeler artık heryerde oysa ben Cassette Butik çekimini yaparken Şubat ayında hiç görmezdim sağda solda :)


Neon ojelerr :)Mor,yeşil,turuncu,pembe ama tabi yeşil Bülent Ersoy'dan sonra daha bi ikonik dimi :)
Alix Avien-244

Pastel-86

en renkli olan-bebekfest
kırmızı-kabala ananem taktı
diğerleri-Stradivarius

çatlayan oje Alix Avien pembe olan
altına Alix Avien-156

Pastel-82

Güneş kremi-Piz Buin bronze
Saç açıcı-Sun In-Akmerkez Eczanesi-28lira
Şapka -Sena Gülaydın-Dantie Handmade-Cassette Butik
Fiyonklu Gözlük-Chanel
Parfüm -Lolita Lempichka


Koyu pembe olan Kavunlu diğeri ahududulu :)
tek alırsanız 35 lira iki tanesi 45 lira oluyor :)

Kırmızı etek&elbiseler Zara :)




Sırt dekolteleri Do It Yourself Projelerinden


Aşk ve inanç sizinle olsun..

1 yorum:

  1. ya su charlotte olympialar bir ara gisele bündchenin kendi tasarladigi sandaletlere çok benziyor, yada benim aklimda yanlis kalmis olabilir (: ben su pastel-86 yazdigin fotograftaki bilekliklere bittim yanliz ! :D harika bir post olmus, valla içim açildi bu belçikanin kasvetli havasinda

    YanıtlaSil