İzleyiciler

29 Ekim 2011 Cumartesi

kasvet basar iştah kaçar

-İştah kaçıran şarkı
 
İştah kaçıran bi şarkıdan başlayıp dinlememiş 
henüz eli ayağı dolanmamışların 
tadını kaçırmak istiyorum.
tnk-yine yazı bekleriz
şarkıyı daha önce hiç dikkatle dinlememişim 
                                                                    Belki unuturuz onu
                                                         Tüm kasımdan kalma çiçekler gibi
                                                          Arasına koyarız şarkı yazdığımız
                                                             Kırık hayaller saklı defteri

                                                                Belki de saklarız onu
                                                           Kalbimizde bir delik açar gibi... 


(not:amy winehouse 
bütün şarkıların çok güzel )




-Ben nerdeyim ?dedim

Okulun açıldığı ilk hafta tek kelime anlamadığım 
sürekli giardia  protozoo kelimelerinin havada uçuştuğu
uygulamasına girdiğimiz ilk hafta 
yaptığımız deneyde şüphelenmeye başladığım 
ve bu cuma kesin sonucu koyduğum dersin ayrıntılarına geçiyorum

-Öyle bi dersin olduğuna inanmıyorum

E tamam veteriner fakültesinde okuyo olabilirim
ama hayvan dışksına pril damlatıp
bunu 8 kere süzüp 
üzerine sürekli su döktüğümüz deneyde 
napıyoruz biz dedim

Önce hocaların mezun olamamış 
ayaklanma çıkarıp okulda bi kata yerleşmiş
bizim ders programımızdaki boşluklara 
kendilerini yerleştiren
eski öğrenciler olduğunu
 bunlarda mezun olamasın amk dediğini 
düşündüm
ve sallama kelimelerin hepsini bize 
ezberlemek zorundasınız
dediğini düşündüm
sonra da sallama deneylerle 
sabrımızı denediklerini
yok efendim 
boka pril damlatalım
yok efendim
boku yayıp
üzerinde delikler açıp 
bu boşluklara su dökelimler
boku filelere koyup
kurdaleyle 
nikah şekerine çevirircesine hareketler
tak etti canıma

ve sonunda 
kararımı verdim 
''yok böyle ders'' 

ha bide 
uygulamada 8 mikroskop
ve hepsinde farklı bişey görmemiz gerektiği söylendi
hepsinin 
yüzlerce satır ismi var
ama şok!
bütün mikroskoptaki görüntüler aynı
mavi buharlar :D

-Siz hiç giarda'larla savaştınız mı?

O lanet ilk dersin gecesinde
rüyamda 
hocaların
aman da pek tatlı protozoo
ne de güzeldir dediği
Giarda isimli 
protozoolar tarafından 
kovalanıyodum
beni öldürmeye çalıştılar :D 
 

-Tabi en sevdiğim aylara yaklaşıyoruz güliyim dedim

Kış ayları özellikle de Aralık
bana mutluluk veren aylardan
ama kendimi okula sürüklediğim bu aylar
aslında benim evde oturup 
gelsin kahve
gitsin çay 
ayım olmalıydı
doğum günüme 2 aydan kısa süre kaldı
yılbaşına 2 ay kaldı
kendime bu hafta enerji depo etmeyi planlıyorum

   -Neler alınır?
-Neler sürülür?
Hastanelerden bıktım
Alışveriş yapmak lazım artık

 -Canım sıkıldı tadım kaçtı

Bu hafta malum tatsız ülke haberlerinden başlayıp
okulun zorluğuyla devam edip
hastalık durumlarımdan 
canım sıkıldı
tadım kaçtı

yine de gülümsemeniz eksik olmasın
herşey düzelicek..
Öpücükler.

(not 123: buara aklımda 
iyi şeyler yaşaması için enerji yolladığım bi arkadaş beni okuyosan 
mutluluğunu benden çok isteyen olamaz ülkede
ben üzmedim dimi seni
Y.C.Ş ?)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder