İzleyiciler

11 Şubat 2012 Cumartesi

Bazen diyorum ki

Bazı şeyleri zamana bırakan arkadaşlarımın başarısızlıklarıyla avunduğunu gördüğümden beri
-hatta kendimden beri-
Sadece ölene kadar vaktim olduğunu fark ettim
Zamanında olucağında benim için çok geç bi zamanda olabilir
Elde ettiğim şeyle yeterince zaman geçirmeliyim
     Mucizelere inanmayı bırakmak için fazla küçüğüm
Hala bi kar küresi şeklinde evim olabilir diye düşünüyorum
Bazıları o kadar samimiler ki
İlk gördüğümde kaybolan ikizim sanıyorum
Sonradan anlıyorum tiyatro kabiliyetlerini
Bazı insanlardan o kadar nefret ediyorum ki
Ya resmen ölebilirler
Neyse uzak yaşasınlar
-yok kadar -
Eğer seni iten bi el varsa
Ve onu bekliyosan ayağa kalkmak için
Ait olmuşsun
-çok fena-
Bide eğer sadece gideceğin zamanlar kal diyene rastladıysan
Hep gidiyomuş gibi yap
-kandırdığın kim anlamasın-
-kendinsin-
 
(ya bide seni köpek gibi değilde köpeğin kadar sevse yeterdi dimi-ben de öyle düşündüm)
Ruya Abca
 

Hep kalbimizi yavaş yavaş kıranlara atlatmadık mı level?

2 yorum:

  1. selam,
    bloğunu yeni keşfettim canım takipdeyim..
    bu arada yazına bayıldım...
    zevkle okudum...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ettim ben de :)

    YanıtlaSil