İzleyiciler

1 Aralık 2011 Perşembe

bu ara ''en'' çok ;

 
dolabın ''en'' düzenli halini özlüyorum

 

geçen sene yarışmadan gelen Hermes'lerin sadece durduğu yerden güzel geldiğini fark ettim
baya şaşırdım :D

swan lake kulisi elbiseleri ne kadar güzelse de

''en'' çok romeo & juliet 'e vuruldum

 
ada'yı özledim
timurla

 
baykuş takıntımın altında yatan sebep ne ''en'' çok onu merak ediyorum

tamam kış geldi de
ben kahve ve çaydan başka şeylerde tüketmeliyim
''en'' çok sütlü sıcak kahveee

angry birds sevimsizliğine karşı 
''en'' çok alışma evresini geçemediğime üzülüyorum 
sevemiyorum

bunlardan yapmayı denicem
''En'' çok ne gider peynir üzerine bulamıyorum

bunları yapmayı öğrendim 
bilgisayardan resim çıktısı alıp fotokobicilerde kaplatılıyomuş
sonra küpe kolye oluyomuş
takan olur diye
en uzun yazdıgım sey olsun dedim :)

 
''en'' sevdiğim akımmmmm bıyıklı tişörtler,kupalar ,kolyeler
evden kupamla destekliyorum :D
 
black milk taytlar nerde giyilir diye düşünürken
''en'' sevdiğim deniz analı taytı gösteriyim dedim
öpücükler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder