İzleyiciler

28 Aralık 2011 Çarşamba

Noel baba şu benim işi halletsek

benim arabam hohohoho
Ehliyet sınavından (motor-ilkyardım-trafik) 93-87-93 almış biri olarak bikaç kadeh bişey içip şu benim araba işini konuşmaya davet ediyorum seni Noel baba !
Noel günü yapmalıydık bu konumayı biliyorum.
Ama o gün kutlamam gerekn bi 6. ay vardı.
Ve bu aralar bu işi halletmeliyiz.
Tek istediğim beyaz bi Range. 
Geyiklerde bi hasar olursa bana geliyosun.
Öptüm.
Ciddiyim Noel baba.
bikaç kadeh bişey içelim

bak sende saça sakala karışmış adamsın olum



2 yorum:

  1. Beyaz Range Rover ha, bendensin :D Param yetse Ducati, Lamborghini falan derdim ama ah su okulum bir bitsin, ben bir ise baslayim...

    ps: Noel baba sana ugrarsa eger benide aradan çikariver olurmu :P gariban ögrencilere yardim etmek sevaptir de ona.

    YanıtlaSil
  2. Merak etme Mervecim hepinizin sesi olucam :))

    YanıtlaSil