İzleyiciler

13 Aralık 2011 Salı

Maxi etek çirkin,sarışın sinsidir.

Maxi etek giydiniz mi bilmiyorum ama ben kendimi olduğundan yüz kilo fazla gösteren ve moda olmadan önce birinde gördüğümde ıyy öhhh gibi tepkiler verdiğim bi akımı moda diye sevemedim alıpta giyemedim.Ama neyseki (ciddiyim aklıma gelmişti!)o uzun sindrella eteklerinizi kestiler ve üzerine tül geçirdiler.Sonuç muhteşem .Artık yandan yemiş maxi etek modasına yeni yıl gecesi itibariyle katılıcak bulunuyorum :)


Şimdi payet iyi süper harika muhteşem bişey
Evet öyle
Ama ben de dahil balık etli arkadaşlarım şu akıma çantadır ayakkabıdır ne biliyim bi gömlek yakasıdır(bknz:Miu Miu) katılsakta obezliğimize obezlik katmasak?
Bırakalım çirkin zayıf arkadaşlarımız giysin :D

''Ay topukluyla yürüyemiyoruuuuum'' diyen kızı bile dize getiricek ayakkabı Jeffrey Campell.Milyonlarca çeşidi türü şekli şemali var.Dayanıklı.Topuğunuzun kırılma gibi bi deneyimden sizi marhum edicek güzel ayakkabı.

Diz üstü çorapları sevmeyen 
giymem diyen 
kabul etmiyorum diyen
bizden değil
Eğer daha bi benim bu moda olaylarından haberim var dicekseniz siyah çorabın üzerinde deneyin
Eğer ben var ya bu modanın azına bile sıçarım diyosanız puantiyeli siyah çorabın üzerine siyah maxi diz üstü çorap giyip dolaşın :)

Mesela böyle yani(modadan anlıyorum diyen çorap)

ben modanın azına bile sıçarım diyen çorap kombini


fettan kahbe

Sarışın fesattır.
İçten pazarlıklıdır.
Kendimi bildim bileli Barbie bebeklerimde dahil hiçbi zaman sevemedim
Samimi bulamadım
Barbie bile ulan oyuncak güya suratında bi ''onu senin elinden alırım''ifadesiyle dolaşıyosa sarışından hayır gelmez
Bu yıl bütün sarışınları kızıl olmaya ve fettanlıktan insanlığa terfiye davet ediyorum :D
Sarışın bu kadar fettanken .
Turuncu da bi o kadar içtendir.
En iyi arkadaşlardır
Kedi gibilerdir.
Turuncular siz başkasınız.


sinsi çirkin sarışın

Ve Miu Miu Glitter Dreams :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder