İzleyiciler

30 Ocak 2012 Pazartesi

90'lara gidelim geri gelmeyelim!

Büyükmek istememem bi yanda
2000'lileri iyice aşarken
Aklımda kalan 90'lar var 
O günlere gidelim
Oralarda kalalım..
 Yazlığa gittiğimizde milyonlarca şezlong ,yüksek ses müzik yerine 
renkli bikaç şemsiyenin olduğu sakin kumları özledim..
Ananemin altın günlerinde ki heyecanlı dantelli renkli fincanlı görüntüleri ordaki renklere karışmış poğaça kokusunu özledim
 ve dantel koleksiyonunu her yıl havalandırmasını ..

 o lanet patenlerle kaymayı bi türlü öğrenemezken 
her düştüğümde kanayan dizlerimi özledim..

o legolarla yaptığım robotları evleri özledimmmmm

biyere giderken annemin beni  kendinden çok süslediği anları özledim..

her sabah okula giderken -düzleştiriyle henüz tanışmamış- örülen saçlarımı kurdalelerimi özledim..
siz özlemediniz mi?
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder