İzleyiciler

30 Ocak 2012 Pazartesi

Nefret ediyorum.

Sende benden nefret ederken 
Senden nefret ediyorum.
Bana baktığında senden nefret ediyorum.
Bi yolunu bulup aklımı okuduğunda senden nefret ediyorum.
Sende nefret edicek fazla şey bulduğumda bu beni hasta ediyo
Ve bundan nefret ediyorum.
Kafiye yaparken aklıma edebiyat öğretmenim geliyo
Ondan hala nefret ediyorum.
Her zaman haklısın bundan nefret ediyorum.
Yalan söylediğinde hem senden hem kelimelerden ve konuşurken baktığım gözlerinden 
Nefret ediyorum.
Beni güldürdüğün zaman bigün biticeğinden korkup 
Daha da kötüsü ağlattığın zaman hep böyle gideceğinden korkup
Senden nefret ediyorum.
Etrafımda olmadığın zamanlardan 
Ve olayların seni anımsatmadığı zamanlardan nefret ediyorum.
Kelimeler seni çağrıştırmadığında senden başka bişey düşünemiyorum.
Bundan nefret ediyorum 
Ama çoğu zaman bi yolunu buluyorum 
Ve senden nefret edemiyorum.
Hatta yakın zamanda hiç nefret edemedim
Ufacık bile
Bunların tümünden bile .
Ruya Abca


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder