İzleyiciler

30 Ocak 2012 Pazartesi

Öğrendim.

Türk filmlerinden öğrendiğim tek şey;
Ortada birliktelikleri imkansız iki karakter varsa
Hikayeleri çok uzun sürer.
İnsanlardan öğrendiğim tek şey;
Onlara olan ön yargılarımı bi kenara bırakıcak olsam ,
Yakınlarda biyerlere bırakırım
Çünkü her an lazım olabilir.
''Olmaz'' dan şunu öğrendim;
İlk deneme de olmayan ikinci de de olmaz
Ama o kadar güzel olmaz ki
Defalarca denemek istersin.
Timur'dan şunu öğrendim;
Benden ayrılıcaksa bile mutlu olsun isterim
Mutsuz etme ayrıcalığı cebimde kalsın.
''Evren''den şunu öğrendim
Sevdiklerimizi neden sevdiğimizi anlayalım diye
Onları çok uzaklara yolluyor
''Dünya''dan şunu öğrendim
Eğer başladığımız yere dönmek başarısızlık olsaydı
O hep başarısızdı.
-ki böyle bişey yoktu-
''Sen giderken ben dönüyordum''
Diyen birinden çok şey öğrendim
Düzgün biyere gitseydi geri dönmek zorunda kalmazdı
Ruya Abca

2 yorum:

  1. harika anekdotlar ((= tebrik ettm ((=

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ettim :) kendi kendime okurken utanıp güldüğüm şeyleri yazdım :)

    YanıtlaSil